28 June 2010

Amboi Amboi !



Peminat Upin Ipin Tegar



Kampung Baru

Kamera Digital Refleks Sekanta .

Orang kata , kalau dah minat tu , apa saja sanggup lakukan asal kita dapat apa yang kita nak dan sangapkan . Macam , pujuk tunang untuk terima “madu” Kamera Digital Refleks Sekanta Nikon D5000 . Memang kerja gila , yang silap silap boleh hilang kepala .

Lain ,

Masih terhegeh hegeh nak setting aperture , nak pusing tuning shutter , dan memicit micit butang ISO dan apalagi haram kejadah pada makhluk tuhan paling seksi ni .

Gambar kat atas , gambar aku tangkap dengan penuh semangat dan berkobar kobar , tambah tambah benda baru , sedap pulak tu . Maaf kalau tak berapa cantik , aku masih lagi amatur .

-cAu-



2 comments:

Hus said...

Cun! Nice try. Haha.

Buza said...

Buah cempedak luar pagar
Ambik galah tolong jolokkan
Hamba budak baru belajar
Kalau salah tolong tunjukkan

Wachaaa!!