11 January 2010

bayar hutang , tak bayar akhirat tuntut

(Tag itu ibarat hutang , maka kalau hutang kita kena langsaikan . Peringatan , baca tag ini dengan santai dan jangan sesekali mudah percaya pada kandungan tag ini . Harap maklum)

Tag dari Chamn III @ ninja . Terima kasih daun keladi .


Soalan 1 : Adakah anda rasa anda HOT ??


Jawapan : Iya . Saya rasa HOT . Lagi lagi di bahagian pinggul saya .


Soalan 2 : Upload gambar kegemaran anda

Jawapan :





Soalan 3 : Cerita perihal gambar tersebut

Jawapan : Gambar ini diambil di Istana Seri Menanti tempoh hari . Unik nya gambar ini , ia menunjuk-kan saya HOT . Terutama dibahagian pinggul . Betul tak ?


Soalan 4 : Bila kali terakhir anda makan Pizza ?


Jawapan : Tak silap penghujung bulan Disember , di Mid Velley .


Soalan 5 : Lagu terakhir anda dengar

Jawapan : Pawana , oleh Search . Disebabkan malam tadi , Search membuat pesembahan setaraf sampah nak dengar , maka saya perlu membetulkan tune di telinga saya , agar saya tidak tuli kemudian hari .

Soalan 6 : Apa yang anda buat selain menyelesaikan Tag ini

Jawapan : Seperti biasa , tengah bulan, maka waktu waktu sebegini saya gunakan untuk menghirup maggi tomyam . Betul betul hoo Liaauu ....

Soalan 7 : Selain nama sendiri , anda dipanggil nama apa?

Jawapan : Abu , bu , zar , kuzer , dan paling membuat saya terharu adalah farid kamil . Owh , saya tidak menipu ye , Cuma meninggi diri sahaja .

Soalan 8 : Tag lagi 3 orang

Jawapan : Mohd Hazli Zainal Abidin , Nurul Nadiah Abu Bakar , Muhammad Afiq Darduri .

Soalan 9 : Siapa orang no satu kepada anda ?

Jawapan : Pembaca senyap blog ini , merangkap pemandu saya . Kalau jumpa dia mengular , sila laporkan kepada pemilik blog ini .

Soalan 10 : Kata sesuatu pada orang no tiga

Jawapan : “Fiq , nanti nikah dengan Salwa jangan lupa jemput aku tau” ......

Soalan 11 : Pesanan kepada no dua

Jawapan : “Nanti masak kan saya ayam masak merah yerk !!”

Soalan 12 : Berikan 5 yang anda tahu tentang diri yang mengetag anda

Jawapan : 1 . Makhluk tuhan paling seksi . 2 . Bekerjaya sementara sebagai ninja tak terlatih dahulu . 3 . Semestinya berkehendak pada wanita . 4 .Dengar khabar dah nak kahwin , yeke ? 5 .Murah senyuman .

Soalan 13 : Persamaan antara lembu dan kambing

Jawapan : Harga daging tempatan keduanya lebih mahal dari daging import .

Soalan 14 : Perasaan anda ketika menyelesaikan tag ini

Jawapan : Rehat dalam aman @ Rest in peace .

Soalan 15 : Adakah anda tahu razman itu sengal ?

Jawapan : Iya , saya buat buat tahu .

Soalan 16 : Gay or less

Jawapan : Aku pilih less . Tiada Pilihan .

~ cau ~

4 comments:

chamn said...

ble plak aku nk kawen ni?? hahah!

nEd~Ya said...

1) u tag i balik watpe?
2)aym masak merah x reti masak. harap maklum ye..!
3) gambar itu sgt hot.

Lim Eng Leong said...

chman : hahaha~

Pearl :
1) suka hati i la .. haha
2) Saya maklum . Jadi nanti saya cari orang yang pandai masak . hahaha
3) Kan saya dah cakap .... haha~

syafeeq said...

ko rasa ada hutang aku x?haha