24 February 2010

R vs A , maka malam ini aku bermain sebagai sayap kanan bukan kiri


( Malam ini , aku harap seluar aku tidak terkoyak lagi !!)

Setelah hampir setahun setengah tak jadi Cristiano Ronaldo , takde aral malam ini aku kembali jadi . Disamping untuk menunjukkan bakat semula jadi aku yang sudah lama terpendam tak keluar keluar akibat dek sibuk (baca : malas ) , aku serampangkan juga untuk liang liang roma aku untuk rembeskan peluh yang sekian lama terkumpul di rongga , bukan di kepala dengan harapan badan aku kembali menjadi normal ber”ketak-ketak” semacam Ronaldo sebenar . Ini bukan pembohongan maklum .

Nak lihat bakat aku ? . Nantikan esok , tonton kat you tube bukan redtube .


~ cau ~

2 comments:

Nazry Iskandar said...

ape cer main tak ajak?

Lim Eng Leong said...

main dengan budak2 telekom nasz .....~