03 February 2010

Sibuk hal orang jap

( Lama tak update blog bukan be-erti aku sudah melupakan dunia blogesfera )


Owh ya , aku suka dengar orang cakap bila aku balik Rawang , “bu , sekarang kan , Afiq (Darduri) dah berpacaran dengan Salwa (Harun) .


Aku cakap , “kau jangan petik je kawan !"


Dia jawab , “Allah , watpe aku nak tipu . Aku sendiri Nampak !!”


Dalam hati aku , suddahhhh……………………..


Aku doakan kalian bahagia . Ameen .

Tak rugi aku bergeser sebab , sebab aku tahu korang tak dapat tipu diri korang .


~ cau ~

2 comments:

aleianycollection said...

abuuuuuuuu.......

ape cter entry ni...xbape faham..hek3..

weihh aku pun da jrg nak update2 blog...

buja said...

yan , aleiany ni kau ke?