06 April 2010

Buat baik berpada pada



Tak tahu mengapa , dua perkataan ini menghantui hidup aku dua tiga hari ini .

1 . Buli

Aku benci buli . Tak kira samada membuli atau dibuli . Terutama dibuli , sebab jauh sekali aku membuli . Sambung .

2 . M**** Gigi

Serius , nama tidak melambangkan peribadi diri walaupun perkaitan itu kuat . Tetapi manusia ini memberi kesan negatif tersangat besar dalam hidup aku .

Aku tidak akan cakap pada lain , supaya berhati hati , jangan percaya pada dia atau bla bla bla, sebab aku percaya manusia yang tak suka dibuli akan sedar selepas terkena nanti .

Ambil kesempatan pada orang lain , suka menabur fitnah dan paling utama suka melaga-lagakan manusia ala ala adik tiz zaqyah dalam Nur Kasih adalah sifat semulajadi M-gigi ini .

Supaya tuhan mencampakkan hidayah pada dia .

~cau~

No comments: