08 June 2010

Sayangilah ISRAEL !


Senario Satu Dua Tiga

Israel jahat . Israel kejam . Israel tak berhati perut . Saman Israel (Ayat Muhyidin Yassin)

Itu mungkin ayat orang konon Islam akan laungkan bila misi bantuan kemanusian Gaza diserang komando Israel .

Mesir jahat . Mesir kejam . Mesir tak berhati perut , dan tambahan ; Mesir semoga tuhan (baca Allah) Laknat terhadap pemerintahnya yang berugama Islam .

Ini pulak ayat aku bila misi bantuan kemanusian Gaza diserang Komando Israel .


Jangan jadi bodoh mengecam orang atau golongan yang terang terang bodoh (Israel) , sebaliknya kecamlah punca segala punca orang menjadi bodoh dan terbodoh(Mesir) .

Alasan aku , kalau Mesir sebuah Negara Islam (Baca : ISLAM) membuka sempadan menghantar misi kemanusiaan untuk membantu saudara Islam di Gaza , maka tak perlulah Turki bersusah payah menghantar misi bantuan menggunakan kapal laut yang membunuh 6 orang sukarelawan dia .

Tak sangka , dalam umat Islam yang dibodohkan sekarang ini , masih ramai lagi pemimpin Islam yang betul betul bodoh .


-cAu-



3 comments:

En. Reen said...

Bu..aku sokong ang~~

pesaL said...

betul apa yg ko ckpkan nie....ak stuju sgt....

Anonymous said...

i2 namanya politik dunia...politik yg dimainkan oleh erdogan sebagai peneraju yg bijak...bayangkan jika mesir membuka sempadan dan x lain, dunia ato pbb akan dimanipulasikan oleh israel dengan memboikot mesir dan seperti biasa, dunia islam akan memandang sepi untk memberi bantuan kepada mesir...tidak dinafikan, hosni mubarak adalah seorang yg zalim pada dunia islam, tetapi itulah hakikat dunia kini yg dibelenggu penyakit wahan, jadi erdogan telah memainkan peranan bijak dgn tidak melibtkan mane2 krjn termasuk krjnnya sndri dalam membuka mata krjn keseluruhan dunia...