23 July 2010

Mereka lupa , pelanggan yang bayar gaji mereka


( Bila berurusan di TM Point , dan terurus pulak dengan pekerja yang kurang ajar , harap dapat lempang/tempeleng dengan kuat dari biasa agar mereka sedar bahawa pelanggan yang membayar gaji mereka . Maklum !)


Kisah lain , di suatu malam

Sebab rumah sewa aku masih lagi tiada capaian internet , maka aku berniat untuk pasang . Lalu , aku teringat kawan aku yang kebetulan bekerja di TM Point Kepong , dengan harapan dapatlah sikit membantu dari segi prosedur dan bayaran agar nanti mudah aku berurusan di TM Point berhampiran . Bukan rasuah . Lalu , terus aku ambik nset N1112 dan taip

Aku : Salam cik Yua (Bukan nama sebenar , tapi hampir sama) , aku ingat nak pasang internet kat rumah sewa aku untuk akaun kedua sebab akaun pertama aku dah letak kat rumah Rawang , boleh aku tahu apa prosedur , jumlah bayaran dan pelbagai lain ?

5 jam kemudian ,

Yua : Psg tlfn , psg strmyx .

Terus aku taip tapi tak “send”

Aku : Jawab macam Gampang !!

Tak lupa , nama dia terus aku delete dari Phone Contact

-cAu-


4 comments:

En. Reen said...

wakakakakak~~~cam gampang~

Lim Eng Leong said...

hahahaha .... 1 Kali x

pesaL said...

sabar ler....

Anonymous said...

waaaaa marah giler buzar. TAKUT2!
p/s : jgn delete aku dr phone contact yea!